Friday, May 14, 2010

d.o.w.n

Salam~

aku xtahu mana tempat nak luahkan perasaan aku ni..aku dah anggap belog ni macam besties aku, tempat aku curahkan semua ... belog adalah kawan time mood aku dtg n pergi.. minggu ini sgt hectic. hectic dgn macam2 benda ..benda yang aku alami..hanya aku je yang tau...sangat aku x boleh nak tahan..x tahu mana nak story.terpaksa jugak luahkan, semestinya thru belog yg aku sayangi n cintai...aku rasa nak menangis sekarang jugak, selama beberapa tahun aku boleh pertahankan 'relationship' ni drpd 'gagal'..but, now, today....hanya ALLAH yg tau perasaan aku...aku x boleh nak buat satu benda pon now, asyik fikir problem yg satu ni...Ya Allah ya Tuhanku kau berilah aku kekuatan untuk aku menempuhi dugaan yg sangat besar ini.. Amin


maaf yer emosional bagai..sgt seteress.

4 comments:

skyjuice said...

nape ni dianne??cite la kat aku..aku kan ade..i'll always be your true fren=)
cayunk kamu..;p

Fiza Umar said...

yen2??? mengapakah??? xkn break ngan bobby?? ker psl exam?? arghhhh.. gue sich yg jadik tensen pk kn pe mslh loh..

shue said...

dianne, be strong~~

diAnNe_LuRvInNe said...

aeit.rase haritu dah reply dah...nape x wujud pon>?ok kwn2 yg disayangi..saya sudah berbaik..syg kamu semua...=)syg cgt!