Monday, May 24, 2010

FINAL is DONE


Salam~

rindunyeee belog ini..sampai dah bersawang segala....=)..baru je balik fr teman kawan aku, cheb g beli doorgift kat NIlai..die nak tawen.ops.....yeah..btw, aku dah habis exam dah. hehe...afta dis, no more exam dah...dah merdeka dari segala kertas n lecture2 notes, n fyp n semua lah...yeah...ops.Khamis ni merupakan hari presentation aku...n afta tuh, baru 100% merdeka...sedey lak tetiba nak tinggalkan univ ini...selama 4 thn aku kat sini, macam2 kenangan..semuanya suweetttt....xde pahit langsung pon.satu pon xde..sedih la hai.aku rasa aku patut stop takat ni je la kot....if continue menulis, n mengarang pasal nak berpisah ngan en.UNIM, nanti boleh meroyan sorang2 kat sini...yawn*sgt mengantuk..belum qada'kan tidur aku lagi since after exam..ok.now nak tidur sudah..+)


luff luff

-

-
-

-
-
oh not yet--ada pic snap tadi..lupa....

-
kat nilai tadi, masing2 struggle carik brg dari satu kedai ke satu kedai then kira sampai 100, pastu masuk dlm bakul.x dilupakan juga, specially thanks to dis 'macha', en. WAHAB yg sgt frenly n helpful even sepatah dua je yg aku paham apa die cakap haha......owh lupa nak cakap, doorgift ni dibelikan oleh cheb untuk majlis pertunangan kakak dia...memang sempoi gila kakak dia, semua benda si cheb yg buat..dia terima je seadanya....cool habis.....huhu...ok.da brtol2 nak stop da.buhbye.luff fr me-;)


treng2 treng2..inilah hasil rembatan..comel kan.classy gitu...mini mug ala2 vantage gitu.=).

0 comments: