Friday, May 7, 2010

Restoran Saba, cj


Salam~

Malam semalam, aku menikmati dinner (ke supper ek sebab dah lewat) @ restoran Saba, cyberjaya..Shu, kawan aku yang tinggal kat Sg. Long overnite bilik aku semalam..dalam pukul 10 lebih tu, masing2 ngadu lapar, si shu nak makan sodap2 katenye..las2, decide nak g ini restoran. x tau pon direction die , tp dengar2 mcm dekat mmu cj..so, ape lagi, aku ajak jugak kwn2 mmu aku, eera n roomate die ikut sekali makan n mintak tlg diorang tunjuk direction nak ke restoran ni...dekat gle ok ngan mmu cj...btw, TQ Eera n roomate.. have fun lah semalam, borak2, gosip2, sampai dah nak tutup kedai tuh..haha..yg plg penting, perut kenyang..hehe..

Ape yg specialnye restoran ni? environment bes, senyap sunyi n aman, nasik sgt banyak & SEDAP sure x regret (rasa lg sodap than nasi beriyani), tapi banyak menu dah habis semalam, coz kitorang sampai pon agak lewat, mmg da nak tutup pon itu kedai, nsb baik still terima order.. lamb die agak so so je rasa... tp yg si shu order mcm kebab tuh, sedap.tp sayang xde roti, dah habis katenye ..huhu..next time harus datang awal2 , n rasa menu yang lain pulak..=)


moga ketemu lg ..syg korang..=)

0 comments: